luni, 19 iulie 2010

Sunt o gura-leului

Vine admiterea in exact 37 de ore, asa k m-am decis sa mai fac si altceva in afara de invatat (la care am aflat oricum k sunt deficitar, apparently...) asa ca am aflat urmatorul lucru


I am a
Snapdragon


What Flower
Are You?




"Mischief is your middle name, but your first is friend. You are quite the prankster that loves to make other people laugh."

Inevitabil ma intreb... really?? Is mischief my middle name??
Daca DA, dati un comment!!!!!!! Daca NU, dati un comment:)) !!!!!
Voi mai reveni si cu alte postari (such as ce fac in vacanta asta;) ) dar asta dupa admitere:D

2 comentarii:

  1. :)) :)) :)) aaaw aia era floarea mea preferata cand eram mica. ma jucam cu ele constant. chiar ieri am vazut cateva intr-o gradina si m-am abtinut cu greu sa nu le strang usor intre degete sa "caste gura".
    as for the "mischief" bit... i do not know :)) deocamdata am cunoscut doar the first name ;)

    RăspundețiȘtergere